onsdag 29 juni 2011

Film!

har kollat på Never say never idag för hampus och julia ville se den (jag har redan sett den) nu håller jag på att ladda ner this is it med Michael Jackson =) ska kika på den, se om jag somnar eller om den e alldeles för spännande.. Älsklingen är ute med sin pappa, tror dom skulle upp på berget och umgås lite, så dom kommer nog inte hem för än om ett par timmar så ska försöka få lite sömn iaf =) Börjar få så jäkla ont i ryggen också... Knakar så fort jag rör mig typ... men nu ska jag kika på filmen (när den är klar om 8 minuter) sen om jag inte somnar så trycker jag igång fucking åmål (som jag kollade på igår) pallar inte leta igenom alla filmer dom har, men nu känner jag att jag skriver för mkt, så nu säger jag pözz och godnatt =)

/vicky

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar